PETUA-PETUA MELANGSING DAN MENGURUSKAN BADAN.

Semua orang mementingkan potongan yang baik terutamanya wanita. Untuk menjadikan tubuh anda ramping dan enak di pandang cubalah petua-petua tradisional di bawah ini.
RAHSIA BUAH DELIMA.
Ambil 5 biji (isi bahagian dalam buah delima sahaja) dan masukkan ke dalam 2 gelas air biasa kemudian dicampurkan sedikit garam. Minumlah ramuan ini segelas setiap pagi selepas sarapan. Amalkan selama 2 minggu pada setiap bulan.

KHASIAT REMPAH RATUS.
Rebus sedikit campuran rempah ratus seperti ketumbar, jintan manis, jintan putih, lada hitam dan halia dengan secawan air. Minum sewaktu suam setiap pagi, petang dan malam. Buat sebagai air minuman anda dan anda akan lihat perbezaannya. Insyaallah...

ELAK PERUT BUNCIT.
Perah 2 biji limau nipis serta bancuh secawan teh pekat panas. Campurkan kedua-duanya dalam 1 cawan dan minum sewaktu masih suam. Minum selepas sarapan pagi dan makan tengahari. Ia bertujuan memecahkan lemak di dalam perut.
PERLU DIINGAT JANGAN SESEKALI TAMBAHKAN GULA DI DALAM MINUMAN TERSEBUT.

RAHSIA DAUN BETIK.
Ambil beberapa daun betik direbus dan diminum ketika masih suam. Minum 2 gelas sehari dan amalkan selam sebulan. Anda akan rasakan perubahannya dan pasti mengejutkan boyfriend anda kerana anda akan langsing seksi dan bergaya. Insyallah...